čtvrtek 14. dubna 2016

Urban Decay Vice XX - first impression

Ahoj, tak jsem tady zas - po extra dlouhé době!

Od posledně se změnilo tolik věcí, vlastně snad všechno. No, řekla jsem si, že je čas konečně začít psát aspoň trochu pravidelně, už by mohlo být o čem. :D

Začněme tedy novou paletkou UD Vice XX. Před pár dny jsem zjistila, že vyšla, hned jsem se tedy musela vydat do Sephory a zeptat se, jestli ji mají. K mému velkému překvapení měli ještě celé tři kusy! Jindy se mi totiž stává, že nemají ani jednu a když se chodím ptát týden od týdne, nakonec mi řeknou, že nemají a už ani nebude. :D Tentokrát jsem nákup nenechala na jindy a už je má! Pojďme si ji tedy trochu ukázat...

Obal je opět úžasný, prostě potěšení pro oko!




A teď se podíváme dovnitř. Dvacet stínů, barvy až oči přecházejí. Paletu jsem si vybrala hlavně kvůli tmavě červené Gash a zlaté Goldmine, ale i ostatní zářivé barvy jsou super, ještě jsem ani neměla čas je na sobě vyzkoušet. :D Tahle paleta skvěle doplňuje Vice 4, Naked(ku) i čokolády od Too Faced. A ta krémová textura je taky něco, na to jsem úplně ujetá, i pracovní palety z Inglotu mám složené převážně z máslovek. :)







A teď swatche! Na to, že jsem je fotila bez podkladové báze, ta pigmentace je až překvapivě dobrá, ani skoro nešly smazat. :D Až při swatchování (hrozné slovo) jsem si všimla, že Roadstripe sice na první pohled vypadá jako taková obyč nenápadná bílá, má ale krásné modravé odlesky.




Štěteček je typický pro UD, příjemný, oboustranný, dobře se s ním stínuje. Kombinuji se štětcem MAC 217.


A konečně otevírání, které je prý typické právě pro Vice paletky, ale u Vice 4 není, o to větší radost z mé strany. :D Zmáčknete a paleta se otevře. Magic!


A teď pár fotek líčení, které jsem při zkoumání paletky rovnou vyzkoušela. Použila jsem barvy Freakshow a Goldmine, doplněné o Licorice ze Semi Sweet čokolády.
Báze pod stíny - Paint pot Soft Ochre
Řasenka - UD Perversion Mascara
Obočí - voděodolná gelová linka na obočí Inglot 11
Báze pod makeup - MAC Strobe Cream
Makeup - UD Naked Skin 0,5 smíchaný s MAC Face and Body C4
Korektor - Sephora tónovací korektor (odstín netuším, druhý nejsvětlejší :D)
Pudr - LadyKin Close up
Tváře - MAC Studio Careblend Dark Deep + MAC Mineralize Blush Gentle
Rozjasňovač - stín Butter Pecan ze Semi Sweet čokolády
Rty - MAC Steady Going






Máte už taky Vajsku? Podělte se se mnou o názor! ;)

A tady je malé doprovodné video :)

Žádné komentáře:

Okomentovat